Friday, January 23, 2009

Trip To Penang

Eh silap.. Bukan trip to penang la, Trip To Sg Petani..

Esok aku akan bertolak ke SP bersama Aufa & Rashid. Ade program penyerahan derma kepada golongan miskin & pelancaran tabung Save Palestin...


Br2 ni Maxoil ade melancarkan sumbangan kepada golongan miskin.. Sebahagian dr Setiap pembelian Life H20 akan didermakan kepada golongan miskin. Dan esok yg aku nak ke SP tu sbb aku turut dijemput utk menghadiri program tersebut..

Dan esok juga dalam majlis yg sama Maxoil akan melancarkan satu lagi program Save Palestin... Kempen ni pulak, sebahagian dr setiap pembelian Maxoil akan didermakan kepada Tabung Palestin.. Dan Tabung ini akan diserahkan kepada ejen yg betul2 Maxoil percayai.. Kalu x silap aku Mat Sabu yg akan bawa sumbangan ni ke Palestin..

Tulah korang, kan untung kalu kita guna Maxoil.. Sekurang2nya ade jugak sesen 2 dari pembelian kita sampai ke Gaza sana.. Sbb ni la aku sayang sgt kat Maxoil ni.. :)



Jd dlm masa sama, trip kali aku kesempatan yg ade utk grow my network.. Aku dh set apoimen dengan sape2 yg aku nk jumpa. Pertama geng2 kelab kereta kat utara, ke-2 aku nak jumpa kak Hasnah, stokis Permatang Pauh, ke-3 au jumpa Mahadi di Besut otw balik dan ke-4 aku kene singgah di UMT trg.. Jumpa budak2 sana, Mel & the geng..

So, trip kali ni aku bawa Aufa & Rashid utk bg luas pandangan diaorng berjumpa & lihat Leader2 Maxoil seluruh Malaysia.. Tp aku sedikit terkilan sbb sorng lg partner aku Usop x dpt bersama kami ats urusan2 tertentu.. :(

So skrg ni aku kene siap2 kemas brng ke SP ni, kita jumpa lg..

Bye :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails