Thursday, January 29, 2009

Feeling Is Everything..

Malam td geng2 seminar Pemimpin Pasaran yg 3 org tu adekan lawatan ke stokis Kemaman & Balok.. Diaorng dlm modul Visit Stokis

Sampai Kemaman dlm jam 9 kot.. Tgk2 keadaan & interview aku sket, kitaorg terus ke stokis Balok.. Kebetulan Usop datang aku ajak join skali.. Aufa pun join skali.. Sampai sana Rosid & Rosland tgh pasang rak untuk kedai baru.. Stokis Balok ni beruntung.. Diaorg join venture skali dgn carwash & bengkel skali dlm tu.. Then ade pulak port utk org lepak2 minum air makan nasi kerabu.. :)

Sudah2 tgk tu kitaorng g minum air kt kedai sebelah.. Byk bab2 Heavy Hitters yg dibincang & dikupas oleh Mentor kami En.Roslan mlm tu.. Aku tgk antara Usop & Aufa ade perbezaan dr segi penerimaan idea.. Maybe status mereka ni berbeza (maksud aku status jiwa @ feeling)..

Anyway maybe ni permulaan yg baik utk diaorng ni menerokai, dan mengorak langkah ke tahap 'kemuliaan' tertinggi dalam kehidupan.... :)

Kesimpulan yg aku blh buat..

Feeling Is Everything..

Utk 3 org peserta Seminar; Redza, Hadi & Along...

Goodluck.. U are in right track to be someone special..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails