Wednesday, January 28, 2009

Aku dan Bayang2..

Petang semalam aku sempat ke Pantai Teluk Moknik aka Monica Bay (sape bg nama pun aku xtau ni..) Kepala aku rasa terlalu padat.. So aku ambik peluang ni utk release kepala aku dgn menikmati keindahan suasana pantai..

Aku teringat zaman2 dulu, waktu aku mula2 buka market kat Kemaman ni aku g sokmo ke pantai tiap2 petang.. Masa tu kononnya pegi buat Senaman minda.. Hampir setiap petang aku lepak di pantai.. Antara pantai pilihan aku, Pantai Kijal, Pantai Teluk Kalong, Pantai dan Monica Bay ini.. Beruntung duk tranung ni.. Aku bersyukur duduk di negeri ni.. Banyak keindahan alam.. :)

Semalam masa di Monica Bay, aku sorang2 diri melalui persisiran pantai menikmati derungan ombak menghumban pasir2 pantai... Aku teringat zaman dulu2 aku.. Banyak aku rugikan masa lalu aku.. Bende yg sepatutnya aku blh capai dlm masa singkat, aku lambat2kannya dgn bazirkan masa yg berlalu..

Aku suka ke pantai.. Tp ada job yg perlu dilaksanakan.. Aku ade bisnes aku, aku ada group bisnes aku... Mereka semua perlukan aku...

Aku xboleh lg hidup dlm bayang2 aku..

Aku ada tanggungjawab..
Aku ada tugas penting..
Aku perlu fokus masa depan aku..
Aku di masa datang adalah apa yg aku nak jd sekarang..
Aku adalah Aku..

Goodluck & Tahniah utk Aku !! :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails