Sunday, January 4, 2009

Kemaman Cub Prix Challenge 2008 (update : 2 videos added)




Semalam berlansungnya Kemaman Cub Prix Challenge 2008 anjuran MPK & Kerajaan Negeri Terengganu..

Dan Maxoil sekali lagi menjadi penaja bersama bagi menjayakan program tersebut.. Banner Maxoil terpampang di serata kawasan litar, Payung2 Maxoil juga memayungi pelumba2, dan Maxoil juga mengadakan promosi Diskaun Seumur Hidup di Booth Maxoil sebelah dengan urusetia..

Antara UA2 yang menjayakan Xtvt gerai dan pemasangan Banner hari tu.. Ct, Ayu, Aufa, Usop, Madi, Haikal, Mat Rosid, Azmi, Othman & anak2, Lan Bomba, Zul Nain.. Lian2 hok mari aku tengok Farid & Haniff ade mr, tp mari jenguk je..

So, aku ucapkan Tahniah kpd Squad Maxoil Kemaman atas usaha & kerja keras ini.. Dan yg paling aku nak ucap tahniah adlh kpd Usop atas komitmen yg dia beri.. Aku suka mu sop.. Dan aku ade planning utk perkembangan bisnes mu.. Nati aku present gane2..


Klik la gambar tu kalu nk tengok besar2..

Ni Blog orang lain yg crite pasal cub prix ni.. Klik sini..

Lain2 news.. To be cont'd..


Maxoil Team ; Video 2


Maxoil Team ; Video 1

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails