Monday, September 22, 2008

NEW PRODUCT.. New Technology for New Solution..


Let me introduce NEW PRODUCT from our company.. Bukan je jual minyak je tau.. Tapi untuk kesihatan tubuh pun ade jugak..

Produk ni berasaskan air.. Nama di Life H2o. Baru launching 30/8/2008 baru ni..

Aku sendiri minum memang ade rase kesan dia.. Dalam 2,3 botol pun dah dapat rase..


Kisah dia macam ni..

Setiap hari tubuh kita dimasuki minuman dan makanan yang mengandungi asid berlebihan.. ini menyebabkan tubuh kita dalam keadaan asidic..

Makanan seperti junk food, air berkarbonat, air paip yg kita minum, segala jenis daging dll mengandungi kandungan asid yg tinggi..




Bila tubuh kita dlm keadaan asidic, kualiti kesihatan kita semakin terancam setiap saat dengan gejala penyakit serius..


Ini juga menyebabkan kita cepat stress, letih, sakit sendi, sakit kepala, obesiti dll..


So, pengambilan air Life H20 ni mampu meneutralkan acid yg berlebihan dalam tubuh kita.. sebab Life H2o mengandungi alkali yang mampu menyahkan asid dalam tubuh..



lihat video ni... percaya x?
beginilah keadaan kolon kita yang mengandungi acid yg berlebihan..

video


Try la minum..

Harga pun sangat ekonomik.. RM 3.20 sahaj untuk sebotol


Kalu sekotak (6 botol) cuma RM 19.20 sahaja..





Enjoy it..

Nak order call HOTLINE :013-9212030

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails