Saturday, September 20, 2008

Bali.. Aku pergi ke tak ni..


28-31 hb 10 ni aku dapat 2 tiket pegi Bali.. Memang best dapat Free melancong bila dapat capai satu2 target dalam kerja aku..

Tp yg x syoknya, member seperjuangan lain x ikut pergi skali dengan aku. Ni yg membuatkan aku x berapa nak pegi ni.. Ye la xkan aku nk g enjoy 2 org dengan ct je.. Kurang2 ade 2,3 orang lagi.. huhu x bes la mcm ni..

Satu lagi, time pergi tu dalam bulan Oktober ni.. dah ler raya aku cuti seminggu dah, ni nak kene cuti lagi 5 hari.. Bila masa aku nak buat sale nyer.. Nak pakai RX-8 guane gini.. Byk sangat cuti bro..

Byk la aku punya alasan.. Tp tula memang jiwa aku x brape seronok la nak pegi sana.. Aku ingat2 nak bagi tiket tu kad pok amid je.. Biar dia g 2 org dengan ct.. Huhu..

.........................Guane ni?...........................

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails