Wednesday, September 10, 2008

Pulau Bali..


Lupa nak bagi tau.. Stokis Kemaman dapat 2 tiket pelancongan ke Pulau BALI 4 hari 3 mlm.. Yang jd aku ingat ni pun pasal ade member tanya aku dalam mesej friendster tadi.. Tapi mana dia tau ek? Ke aku bgtau dh dia.. Anyway thank to akir for remind me..

Dapat 2 tiket.. Aku target dapat 4 tiket.. Sepatutnya aku dapat 3 tiket, tp nak wat camner ade teknikal problem siket.. Tak merasa la sahabat2 aku nak join skali pegi BALI.. Kalu dok best jugok dapat share keseronokan melancong bersama2.. So aku dgn siti jelah yg pegi.. tapi belang2 tu amid pun nok g jugok.. Padang ar gini.. Aku pun x tau lagi nak bgtau gane ke dia ni.. Sakang ngak nok gi tu..

Kisah BALI ni sbnrnya Maxcare offer untuk semua stokis & mini stokis yang capai target.. So alhadulillah aku dapat capai utk 2 tiket..

Ni kira 1st time dalam hidup aku aku layak Program melancong ke luar negeri bersama Maxoil.. B4 ni x pernah capai beb.. dah ler aku ni xpernah pegi oversea.. Org darat la katakan.. Tp skrg ni aku x feel lagi utk ke BALI pasal aku tengah struggle capai target baru.. Aku nak sales paling kurang RM 50k bulan ni utk stokis kemaman..

Mintak2 dapat.. Amin..

Untuk rakan seperjuangan yg lain, meri kita pakak capai target utk Program Pelancongan seterusnya pulok.. baru bes kalu g ramai2.. Ke guane?

P/S : Congratulation to siti for Bali tikects.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails