Wednesday, September 3, 2008

Pusat Pengedaran Maxcare Balok



Aku ni jarang2 tulis blog.. Ni alang2 ngadap laptop ni aku nak umumkan yang Pusat Pengedaran Maxoil Balok telah di buka secara rasmi pada 30.08.2008. Daftar sekali masa pegi KL baru ni..

Empunya Stokis..

1. Md Rosland Salleh (019-9896001)
2. Mat Rashid Omar (019-9894190)

Tempat dia.. Kg Chengal Lempong Balok, Bersebelahan AZM Bengkel (Bengkel Awi) Depan Purnama Home Decor.

Skrg ni kitaorang tengah buat unjuran untuk setahun.. Tu pun ada 3 fasa. Fasa I : Sept - Dis 2008.

Komen unjuran pribadi aku..

" Market Balok ni besar.. aku ingat boleh sampai sales RM 150 k sebulan.. Dan aku tengok boleh dapat sehingga 3000 md2 by the end of the year.. Aku sangat berharap apa yg aku nampak ni diaorng pun nampak sekali.. Cuma sekarang ni aku nak diaorg belajar camaner nak buat unjuran tu dulu..Lepas2 ni senang bila dah tau cara, senang nak analisis & restart Fasa baru.."

Anyway aku ucapkan Tahniah pada Stokis Maxoil Balok.. Good Luck Bro !!!

Also congratulation for the opening of Maxoil Dungun yg di bawah consultation Ust Pie & Ust K.. Dengar kata nama tuan dia Mat Komando.. (Masak la mu Pie.. :))

P/S: Mana Izad ni kata kalu ade stokis balok baru semangat.. G la tengok.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails