Sunday, November 2, 2008

Stokis Bukit Payong (707): Opening Ceremony

CONGRATULATION to Shafie, Zainab & The Group !!

Tribute to Bukit Payong

Semalam 1 Nov 2008 merupakan satu lagi hari bersejarah untuk Maxoil Club 2030. Satu lagi stokis telah dibuka di Bukit Payong, Kuala Terengganu. Pemilik dia En Shafie & Zainab.

Stokis dia memang lawo giler.. Simple & Elegant. Aku rasa stokis ni adalah yang paling lawo di Malaysia stakat ni.. Kalu korang xcaye, pegi la tengok sendiri..

Yang datang semalam aku tengok Ust K, Ust Mat Rozak. Tu yg aku kenal. Lain2 aku tengok ramai member2 diaorng mostly golongan cikgu kawasan tu..

Aku bertolak naik bas dari Kemaman dengan Ayu jam 8.00am. Sampai Marang dlm jam 10.30am Zainab tlg hantar aku ke Atas Tol, Ayu duduk umah Zainab. Tolong masok.. Hehe

Sampai aku kat umah jumpa mak bonda dulu. Aku bagi2 barang2 Bali.. Then aku lepak jap sementara menunggu ke Bukit Payong.

Aku ke Bukit Payong bersama En Roslan, dia dari Kota Bharu, dia ambik aku kat umah.. Sampai jam 3.30 pm di Bukit Payong, sampai2 je terus aku buat keje aku, rakam apa yg patut ..

Komen aku utk Bukit Payong :

  1. Stokis yang paling lawo yg pernah aku jumpa.. Simple & Elegant. Mainan color Merah & Putih, kemudian sedkit sentuhan color hitam membuatkan ia kelihatan betul2 menarik dipandang. Sape la designer dia ek.. Huhu (Untuk pengetahuan, designer dia adalah Mentor kami semua, En. Roslan.. Power gak dia ni ek..) Satu kredit utk Bukit Payong.
  2. Tempat dia agak strategic. Tepi simpang ke Undang. Tepi traffic light pulak tu.. Memang org lalu je jalam tu pasti akan Nampak Maxoil terpampang indah.. Satu lagi kredit utk Bukit Payong.
  3. So, sekarang job yg perlu diaorg buat adalah adakan sale… Bab ni bergantung pada kebolehan & kecekapan Shafie serta UA2 dia termasuk Zainab, Ust K, Ust Mat Rozak termasuk la Norizan. ..
  4. Honestly aku nk bgtau, nak buat & tingkatkan sales bukan satu perkara mudah.. So kat sini aku ingatkn ke Shafie supaya lebih Fokus & Cekap dalam merancang & melakukan sales.. Mu xleh doh anggap mu macam dulu. U got a new responsibility there.. Its da time to u show urself..

Lastly, TQ for da invitation & a Great Congratulation to Ur 1st step to success.. See U at da TOP..

Goodluck bro !

2 comments:

Related Posts with Thumbnails