Wednesday, November 26, 2008

Due to Meeting Stokist & Kemaman Cub Prix


Meeting Stokis : Zon Timur..


Jumaat ni 28 hb ni jam 3pm akan diadekan meeting stokis utk kawasan pantai timur, buat di stokis aku, Stokis A34 di Kemaman..

Yang hadir hari tu adalah semua pemilik stokis kawasan timur dan Tuan Haji Hamid, Presiden Maxcare..

Tujuan meeting adalah utk mengumumkan sistem baru utk stokis yang akan dikuatkuasakan Januari 2009 ni..

Aku ditugaskan utk present produk Life H2O kepada peserta pd hari tersebut.. Tp aku pikir xperlu sebenarnya nak present H2O hr tu sbb yg datang semua tau pasal H2O tu..


Kemaman Cub Prix Challenge..



28 & 29 ni jugak akan diadakan Kemaman Cub Prix Challenge 2008 di padang astaka kemaman.

Maxoil mungkin akan terlibat sebagai penaja program tersebut.. Kami akan sediakan souvenir utk peserta2 Cub Prix tu.. Tp aku tgh pikir lg nak bagi ape ek????

Yg pasti banner Maxoil akan terpampang di serata kawasan padang astaka tu..

Then Maxoil akan buka gerai jualan utk mempromosikan Kad Diskaun Seumur Hidup..

Sape2 nak mintak sponsor dr Maxoil blh kol aku.. 013-921 2030

Ok kita jumpa kat sana.. babai..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails