Thursday, April 3, 2008

Kemaman Autoshow 2007


Kemaman Autoshow, Best of The East..

Kemaman Autushow, Best of The East talah diadakan pada Ogos 2007.. Maxoil Kemaman terlibat secara lansung dalam memeriahkan suasana even tersebut..

(Gambar: Booth Maxoil gah menarik perhatian pengunjung)



Masa tu yang terlibat jaga booth Maxoil Roslan (Pengarah Prog), Afif (KB), Pie (Bukit Payong), Kakti(Kemaman) , Jenab(UIA), Ayu(KTrg), Padil(KIA) & aku.. 3hari 2malam program.

Masa diaorg (penganjur) mula2 present program kat kitaorg memang gempak la program tu.. Kepala dia yang present masa tu nama Abg Mat (sekarang ni xtahu la menghilang pah ke mana.. dengar kata ade kes dengan geng2 Limbong street).. Ceh rupa2nya cakap je lebih.. Aku betul2 tak puashati la dengan penganjur ni.. Dlm presentation program 3hari, tapi yg autoshow nye sehari pd hari ke2 je.. Hari ke3 takde ape2 program.. Rugi saje aku bayar RM500 utk 3hari 2malam.. Tapi tu pandangan aku sebagai penggerai/sponsor masa..

Tapi aku tengok peserta & pengunjung masa program tu berlansung (hari ke2) memang puashati kot.. Memang meriah beb.. Dari Kuantan, KL, Melaka, Marang pun datang..

Program ni jugak dapat publisiti khas dari Majalah KERETA. Aku ingat KERETA Ogos 2008 kot dia siarkan Autoshow Kemaman ni..

Ape2 pun, tu pengajaran & pengalaman pada kitaorg especially aku.. Dari situ aku byk belajar Macamana nak uruskan Booth & nak capture market.. Hasil dari Autoshow ni, aku jugak dah upgrade strategi Booth aku masa Kemaman Xtreme Motocross di Monica Bay & kini aku serlahkan lagi peng'upgrade'an tu di Limbong Street setiap malam..

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails