Thursday, November 26, 2009

Review Kenangan Bali :)

Salam..

Ni saje aku nak share kembali kenangan waktu aku dapat melancong FREE ke Bali tahun lepas.. Ni semua jasa Maxoil.. Dpt jugak aku ke Bali.. Masa ni dr Kemaman, aku & Kak Siti je dpt ke sana....

Review ni aku post sbb nak imbau feeling melancong ke tempat org sbb awal tahun depan dengar ura2 Maxoil nak bawa melancong ke Beijing & Goldcoast... WOW..

Kali ni aku nk bawa seberapa ramai group2 bisnes aku sama2 ke sana.. YAhoo :

Sape nk ikut angkat tangan.... (blh bg komen kt bawah, aku share cara mcm mana nk g FREE :))


Ni sebaik sahaja tiba di BALI... Fuuhh... Memng best la... :)


Ni pulak waktu aku baru sampai di KLIA sementara tunggu semua peserta sampai... Aku sampai KL jam &pagi. Tunggu samapi 2pm.. Huhu.. Jd boring2 aku amik candid la mana2 yg patut.. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails