Monday, October 12, 2009

Seminar Dr Azizan

Salam..

Kisah ni 2 bulan dah, tp aku baru blh upload gambar sbb aku baru je td dapat gambar2 ni.. Tu pn ehsan dr Jenab.. Maklumla kita ni xde kamera.. :)

So 1/8 hari tu kitaorg ber6 join Seminar Dr Azizan.. Sorang byr RM400 utk seminar ni..

Seminar ni sgt berbaloi.. Ia telah membuka ruang baru dlm life kami semua..

Aku & group aku sendri byk mangalami peningkatan hidup terutamanya dlm pembangunan minda & bisnes.. Macam2 keajaiban berlaku.. Mmg sgt bertuah sbb kami dipertemukan dgn Dr Azizan..

Tq Dr..

So aku rekemen sape2 yg rasa2 nak jd someone yg sangat bernilai dlm hidup ni, baik follow la mana2 seminar Dr Azizan ni.. Konpem berbaloi..

Kami sesudah abis seminar.. Tp x cukup 2 org.. Sorang berada dibalik kamera, sorang lg x tau g mana masa ni..


With Azizan Style.. Bravo Mafuscho..

Miss Ayu.. Bakal Jutawan Muda Wanita..

Hek eleh... Ni pun nk upload gak ke..

Peace... Road to Wealth..

Ehem.. Kontroversi ni..

Dr. Shafie Azizan

Wow.. Whats up2..

Aceceh... Ni lg bakal Jutawan Muda.. X lama dh ni... AMIN...



Sudah2 baca tu, sila2 kanlah beri komen anda... :)

Tq

No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails