Wednesday, December 3, 2008

Meeting Stokis Pantai Timur


28 November 2008
, Jumaat telah berlansungnya Meeting Stokis Maxoil untuk kawasan Pantai Timur..

Yang hadir ade dalam 18 org.. Tapi tu termasuk yg bawak anak & teman.. Turut bersama adalah Tuan Presiden Maxcare, Tn Hj Hamid Ba'dizaman & Dr Hajah Noral Akmal..

Aku ditugaskn utk folo up geng2 Pahang.. Then jwpn yg aku dpt dari Pahang hanya 2 shj yg dapat hadir Kuantan & Balok..

Stokis2 baru x dijemput memandangkan diaorg terus running konsep baru ini.. So, xyah serabut2 kepala la nk datang..

Antara Stokis yg hadir..

1. Centre Kota Bharu
2. Centre Kuala Terengganu
3. Stokis Bukit Payong
4. Stokis Bukit Besar
5. Stokis Dungun 203
6. Stokis Dungun A65
7. Stokis Balok A66
8. Stokis Kuantan
9. Stokis Kemaman.. (Aku nge CT. huhu)

Meeting ni bertujuan utk menyampaikan sistem baru utk semua stokis yg dijalankan Disember ini. DD Roslan telah dipertanggungjawabkan utk membentang perubahan br ini..

Then slot aku siket criter pasal Life H2O.. Aku byk share xperien aku marketkan air tu je hari tu..

Setelah semua selesai, kami menjamu selera Nasi Briyani di Briyani Bistro di Taman Cukai Utama..

Kesan meeting :

1. Aku dapat kenal lebih dekat dengan Stokis Kuantan. Aku rasa aku blh setup xtvt br dgn beliau. Geng2 Balok pun dh setuju utk kombine dengan Kuantan selepas ini.. Kita GEGAR sama Kuantan..

2. Aku nampak peluang besar.... :)

Ni ade siket aksi2 waktu meeting br ni..



No comments:

Post a Comment

Related Posts with Thumbnails